čtvrtek 23. května 2013

5 essentials - Anna Norman

5 věcí, bez kterých se tento měsíc neobejdu nebylo tak těžké dát dohromady...

1. čtvrtky Scrapperin z kolekce Belle pastel
3. glitr (od pátku na eshopu)


Od té doby, co nám přišly papíry Scrapperin, jsem z nich vytvořila snad už všechno, 
a její razítka mám na stole taky už pořád.


Mým nejnovějším objevem se ale stal glitr - neboli třpytky. Když jsem je poprvé uviděla na stránkách amerických žen, říkala jsem si že je to na mě už asi trochu moc - a už jsem tam taky! Většinou ho používám s Glossy Accents - ten nanesu buď na pěnová písmenka nebo papírové výseky, posypu glitrem a nechám zaschnout. Na stránkách se to pak krásně třpytí a přijde mi, že jsou pak veselejší a výraznější. 


Moje stránky se taky poslední dobou neobejdou bez vellumu - ať už jenom obyčejného,
 nebo ve formě samolepek jako tady. 


No a bez čeho už vůbec nemůžu žít jsou pěnová písmenka - dodávají plastičnost, 
mají krásné fonty a skvěle se dají kombinovat. A pokud se Vám zrovna nehodí barevně - 
stačí je natřít, nebo jako v mém případě - posypat třpytkami :)

2 komentáře:

  1. Tak si myslím, že mi budeš muset vrátit ty glitry, které jsem ti půjčila, protože jsem si myslela, že je jako nebudu potřebovat :-))

    OdpovědětVymazat
  2. :-)))
    Aničko moc hezká stránka - taky miluju šeřík :-))
    Třpytky už mám nějaký čas v šuplíku, tak asi budu muset sebrat odvahu a vyzkoušet :-)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover