čtvrtek 2. května 2013

Sketch of the month 5/13


Květnový sketch pro nás připravila LEA, a vytvořila podle něj ukázkovou stránku se svým tatínkem. Možná se vám sketch bude naopak hodit na stránku s maminkou - přece jen, Den matek je za dveřmi :)

KVĚTNOVÝ SKETCH

PROJEKT PODLE SKETCHE

Před časem jsem si vytvořila jednu retro stránku a jelikož se mi na ni hodila pouze jedna fotka a ne dvě, jak jsem původně zamýšlela, tak jsem musela vyrobit stránku druhou :). Snažila jsem se, aby stránka byla barevně podobná té první, protože fotky jsou vlastně tematicky stejné. Takže jsem použila kraftový základ čtvrtky. Zároveň jsem chtěla vyzkoušet nové kruhové šablony, které jsem si nedávno objednala.



Nejdřív jsem ovšem měla jasno v jedné věci… na stránce bude prošitý rámeček :) 
Od toho jsem se odrazila a postupně pokračovala dál…



Skvěle jsem využila zbytkové čtvrtky, které se mi opravdu hromadí. Na podklad jsem natiskla hnědým inkoustem textová razítka od Hero Arts a KETY a kruhová razítka od Aladine a také od KETY. Dále jsem na dozdobení použila úžasné svorky od Prima Marketingoblíbené enamelové tečky, papírové květinky, kovové ozdoby od Tima Holze a nápis vyřezaný na Big shotu pomocí šablonek od Memory box.


Další retro stránka je hotová! Podělte se s námi o vaše stránky, které vyrobíte podle našeho květnového sketche :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover