pátek 31. března 2017

CHALLENGE 4/2017

ALENA
Konec dalšího měsíce je tu, taky vám to tak rychle utíká? Já mám pocit, že je to chvíle, co jsme slavili nový rok a ono už je zase čtvrt roku pryč. Ale jedna pozitivní věc na konci měsíce je, a to nová challenge. Nabízelo by se u dělat něco ve stylu Paige, když jsme všichni nabití energií z kurzu nebo z Page kitu. Já mám pro vás něco trošku jiného. Avšak vyšívat můžete, já taky vyšívala.  

Taky máte z nějaké fotky takovou radost, že kromě toho, že ji dáte do PLka, ještě si ji scrapnete jinak? Já to tak měla s naší první snídaní v Praze v Marty’s Kitchen (mimochodem moc doporučuji). Fotka je typicky instagramová a i když je focená jen mobilem, povedla se tolik, že jí sluší i velký formát. A to bude váš první úkol na duben, vytiskněte velkou fotku, alespoň 15x15 cm (já mám 20x15cm) a následně ji rozstříhejte. To je psina, ne? Samozřejmě myslím tak, abychom zachovali význam fotky, jen jí podpořili a dodali na dynamice. Kdo chce, může nadpis nebo část vyšít, tak jako já. Doufám, že se vám nová challenge libí a zachováte velkou účast jako v předchozích.

Vytvořte scrapbookovou stránku
  • Téma: Rostříhej fotku
  • Podmínka: Použij velku fotku, min. 15 x 15 cm, kterou rostříháš. Nápis můžeš vyšít.
  • Projekt musí být vytvořen pro tuto challenge (tzn. nesmí být publikován na blogu, facebooku či internetové galerii před vystavením všech projektů)
  • Posílejte vaše soutěžní projekty do půlnoci 26. 4. 2017 na email atelier@paperoamo.cz s předmětem CHALLENGE. Fotografii prosím pojmenuj ve tvaru ANNA.N (křestní jméno, tečka, první písmeno příjmení)
  • Fotky budou vystaveny 27. 4. a vítěze vyhlásíme 29. 4. 2017.




 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover