pátek 15. září 2017

MY LIFE KIT projekty

Dnes jsem tady jako předvoj PL inspirace z aktuálního MY LIFE kitu. Taky se vám tak líbí? Dle mého nemá chybu! Žádná oranžová a hnědá, ale krásné svěží barvy, které nemám problém uplatnit jak v brzkém podzimu, tak v létě. A klidně i na jaře. 

Tentokrát jedu v růžové. Rozhodly kytky a růžová mikina. Zpracovávám kapsy, které jsem před několik lety nakoupila, takže se občas potýkám s nevšedními kompozicemi. Ale tahle je docela fajn, i když raději mám fotky na šířku. Třeba velkou fotku jsem musela oříznout, aby byla vertikální. Také jsem hojně využila Silviina roští, jak mu zákulisně říkáme. Je nejlepší a tvoří se z něj báječné shluky. Extra kit, který tentokrát slouží jako doplňkový k My life kitu, si ponechávám v záloze na další stránky. 


Růžový banner, který jsem použila pro nápis týdne, posloužil hned dvakrát. Malý odstřižek najdete na spodní kytkové fotce. Využít se musí všechno! A tady je pár detailů.



Jsem moc zvědavá, co z MY LIFE kitu vytvoří holky. Jejich stránky vyhlížejte v neděli. A taky se těším na vaše projekty, které můžete nahrávat do facebookové skupiny.

2 komentáře:

Pin It button on image hover