úterý 12. září 2017

PRODUKT PAPERO AMO

Zvu vás do Albánie
JANA S.

Ne, blog Papero amo se nemění na cestovatelský, ale můj dnešní příspěvek se bude točit kolem Albánie. Byli jsme tam totiž letos na dovolené, a i když jsem si myslela, že se mě Traveller´s Notebook netýká (poněvadž mám přirozenou tendenci nejít s hlavním proudem), nakonec jsem to zkusila a musím říct, že tento formát nemá chybu! Při tvorbě jsem využila mnoho úžasných produktů od PA, tak pojďte mrknout, co z toho vzniklo …
Rozhodla jsem se ušít si vlastní sešitek. Nastudovala jsem pár videí na YouTube a zkusila to. Asi nejvíc jsem si vzala z tohoto videa. Je to fakt jednoduché!
Protože jsem neplánovala, že bych dokončený deník dávala do nějakého originál obalu, rozhodla jsem se pro nestandardní velikost 10x21cm. To abych nemusela ořezávat 2 strany papírů (jenom jednu). K srdci jsem si vzala Aloninu radu (tady), že je dobré sešity šít z papíru větší gramáže, proto jsem koupila 160 g/m2 a bylo to perfektní. Počítala jsem jednu dvoustranu na den dovolené. Miluji kraft – jde kombinovat se vším, takže obal je z kraftové čtvrtky. Skvělé mají Bazill Basics (koupíte tady). Z papírů A4 jsem nejdřív uřízla 22 cm. Seskládané listy se pak ještě ořezávají všechny dohromady na požadovanou velikost (10cm). Sešívala jsem pomocí Baker´s Twine.
Sešit byl připraven. (Zdobení jsem dodělávala až nakonec, věděla jsem, že chci použít nějakou fotku z dovolené a čekala jsem na tu pravou.)

Krom deníku jsem si na dovču vezla milion výřezů vhodných k dovolené u moře, nějaká razítka (konečně nadešel čas vytáhnout oblíbenou abecedu od Kelly Purkey) a ještě jednu sadu od PA, která je vymyšlená tak geniálně, že se hodí asi úplně na vše), pár zbytků barevně ladících papírů, ale hlavně letní MY LIFE kit a samolepky a výseky z různých minulých i současných kitů.

Co jsem tedy použila?
  1. Především razítka z kolekce PRVNÍ ROK – na číslování dnů není lepšího materiálu! Ovšem, nejedete-li na dovolenou delší 12 dnů ;) My to měli naplánované dokonale – dvanáctý den byl poslední.
  1. MY LIFE kit červenec/srpen 2017 – zejména samolepky (průhledné i zlaté), ale také pár kartiček …
… z jedné z nich jsem si na dovolené vyrobila rámeček na písek.
Když bylo hotovo, citoval mi manžel nějaký článek z netu o tom, jak musel pán platit mnoha-desetitisícovou pokutu za to, že si vezl písek z dovolené. Utěšovala jsem se tím, že to nebylo v Albánii a doufala, že mezi papíry hledat nebudou …
  1. TĚHOTENSKOU kolekci – nesmějte se! Barvičky v této kolekci jsou tak úžasné! Na dovolené jsem s sebou měla jen samolepící proužky a abecedy, ale použila jsem je téměř na každé stránce. Po návratu z dovolené ještě rychle doobjednala kartičky, které jsem do deníku doplnila. Anička byla z té objednávky na chvíli trochu vedle, ale pak jsme si to ujasnily. ;) A přesto, že naše rodina už je kompletní, tyhle kartičky u mě určitě ještě uvidíte.

4. Květnový a srpnový PAGE kit.


5. Loňské letní kity - srpnové výseky, srpnový kit a PL kit




  1. 6. Umístila jsem i krásné svorky Freckled Fawn
Selphy jsem si nevzala, protože jsem tušila, že budu stejně zkoušet i méně obvyklé formáty. Tvoření tak bylo lehce neobvyklé, ale byl to zážitek a určitě do toho půjdu znovu. Fotky jsem probírala už na dovolené, měla jsem přesně vybráno, co půjde a kam, většinu i nakolážováno.
Texty jsou autenticky psané na dovolené a většinu zdobení jsem buď lepila, nebo připravovala v Albánii. Doma jsem pak už jen dotiskla a dolepila fotky a zdobení tam, kde je přes fotku. Doplnila jsem poslední 3 dny, které jsem už na dovolené nestíhala, protože jsme před odjezdem s manželem ještě vyrazili na celodenní výlet …
Nebyla jsem schopná vzdát se tolika fotek, aby ze sešitu vznikl opravdový Cestovní deník, ale vtěsnala jsem do něj několik skrýší pro další a další fotky … a tak vlastně vzniklo něco mezi klasickým TN a minialbem.
Po vzoru Silvie jsem si vyrobila samolepku – sice ne s mapou, ale s albánským orlem. Mimochodem, víte, že Albánci si sami sobě říkají Shqiptar = Orli? Něco na tom bude … jsou hrdí a jedineční. A hrozně ochotní.

Mapu jsem vytiskla na vellum a podle návodu Jani V.  jsem ho embosovala průhledným práškem. Výsledek je opravdu moc hezký, i když mi to příliš nešlo nafotit.

Celkově jsem doma na deníku pracovala po večerech ještě necelý týden a dovolená je zpracovaná. Myslela jsem, že k TN budu vyrábět ještě nějaké stránky, nebo album, ale protože jsem ze 700 fotek umístila 76, myslím, že mám hotovo. (Nóóó, možná 1-2 strany do PL alba … ) Takto aktuální jsem s letní dovolenou nebyla nikdy!
Abych Janičku nezlobila uploadováním desítek fotek, rozhodla jsem se posunout svůj limit a zkusila jsem natočit video, v němž si můžete celý sešit prohlédnout. Předem se omlouvám za kvalitu, je to premiéra. Chtěla jsem k němu přiřadit nějakou hudbu, ale manžel mne poučil o autorských právech … tak snad to ty necelé 3 minuty vydržíte i bez ní. ;) Děkuji za shovívavost. 

Všem děvčatům z DT děkuji za báječnou inspiraci a postřehy. A pro ostatní mám vzkaz - tento blog se opravdu vyplatí číst! ;)
Krásný den,
Jana
P.S. Albánii jako dovolenkovou destinaci absolutně doporučuji. Je zajímavá a zatím přes poměrně velký nával turistů velmi autentická … ale to už je opravdu povídání na jiné místo ;)

17 komentářů:

  1. Teda Jani, to je naprosto super, skvělé, perfektní. Máš to úžasné a jsem nadšená, že jsi to sem dala, protože za 2 dny jedu na Korsiku a nechce se mi taky tahat Selphy, Instax ještě nemám a furt jsem si říkala, jestli TN udělám, jestli se mi do toho vůbec chce, když nebudu mít fotky. Ted říkala jsem si, že musím, ale bála jsem se toho. Díky moc, teď jsem článek zhltla a až bude trošku klidu, tak si ho přečtu pomaloučku a polehoučku. Krásné ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, díky! Určitě to zkus. Po kouskách po dnech je to fakt mnohem větší radost než ve shonu doma a s náloží fotek za celou dovču ... Užij si Korsiku a těším se na vyprávění, fotky i tvůj Traveller´s! :)

      Vymazat
  2. Jani to je úžasné! Propracované a nápadité. A to písmo!!! Jak natištěné :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, to je takova krasa! Ty fotky! To pismo! To zdobeni, no proste vsechno <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, ale Ty máš na tom lví podíl ... ta razítka jsou dokonalá - o Tvém písmu se mi může jen zdát! A těhotenská kolekce ... aaaach!

      Vymazat
  4. Jani, krása. Obdivuji všechny, kteří tohle zvládají dělat na dovolené. A můžu se zeptat jestli to máš rovnou místo alba z dovolené nebo jestli budeš dělat ještě album? Si říkám, že to taky budu muset někdy zkusit, ale album bych už asi nedelala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, díky! Album už dělat nebudu. Byla by to nuda ;) Stačí, že mne ještě čeká nějaké mini pro rodiče, kteří tam s námi byli a lvím dílem se podíleli na tom, že to byla opravdu dovolená pro všechny. Ale zvažuji nějakou PL stránku - na vyplnění mezery v albu. Jen netuším, kdy se k ní dostanu. :)

      Vymazat
  5. Tak já valím oči - na tak krásný deník. nevěřila bych, že to jde tak čistě a krásně na místě. A pak na to video!!! Řikala jsem si, jak bych si to celé chtěla prohlídnout a ono na konci ejhle - video :-) Moc díky za tak vyčerpávající článek. Je to boží! Letos si střihnu premiéru s TN taky. Zatímco vy budete scrapovat na PA worshopu, já budu na Kapverdách zkoušet "napodobit" tuhle krásu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jú, Kapverdy! Tak to si užij, bude to paráda! A TN určitě doporučuji všem, je to opravdu skvostný formát. Budu se moc těšit na výsledek, určitě bude super. A moc děkuji! :)

      Vymazat
  6. Jani, nadhera velika!! Ten craft je super a tvoje pismo?? Luxusniiii!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, díky! Kraft je dokonalý! Čím víc ho používám, tím ho mám radši ... a moje písmo? Hm, jen jestli to za pár let přečtu. ;)

      Vymazat
  7. Ježkovy zraky, to je nádhera!!! A ručně piš určitě častěji, máš jeden z nejhezčích rukopisů co jsem viděla ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Přesně jak píše Janča výše - Ježkovi oči. To je nádherná podívaná a ještě, že jsi dala to video, protože takto nádherně vynikne jak máš udělané všechny schovávačky na fotky. Já bych se v takovém deníčku chtěla asi prohrabovat každý večer před spaním. Je to luxusní (Verča S.)

    OdpovědětVymazat
  9. Velká paráda 👍 a tie miminkovske veci použité na TN no to je bezva 😊 nápad

    OdpovědětVymazat
  10. Teď v klidu shlédnuté video, paráda. Deníček máš vskutku krásný píšeš nádherně. TY by jsi měla učit psát krasopis a vše co je spojené s psaním. Nádhera.

    OdpovědětVymazat
  11. no to je velká krása, hned byhc se rozjela do Albánie. Jani TN opravdu boží, halvně ty schovávačky a těch fotek, fakt super.

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover