pondělí 23. října 2017

CARD KIT projekty

VALIKA
Prajem vám všetkým krásny deň, 
 
ako inak bude to o jednorožcoch, ALE bude to aj o dúhe, o pastelových farbách, o snívaní, o flitroch, glitroch a podobne :-) Aktuální CARD KIT

Veľmi sa mi páčilo, že Lucinka spojila jednorožcov so snívaním.
 
Najprv som si myslela, že tieto obláčiky nepoužijem. Napokon som ich použila všetky a páčili sa mi aj tie priehľadné nálepky.
 
Základ pohľadnice je z perleťového strieborného papiera a farebné hviezdičky som doplnila hviezdičkovými flitrami.
 
Chcela by som zdôrazniť, že pečiatky z kitu ponúkajú nekonečné možnosti. Na nasledujúcej pohľadnici som opakovane opečiatkovala hviezdičky v dúhovom poradí inšpirovaným Luckiným výberom farieb. 
 
Pečiatky z kitu som nečakane skombinovala s pečiatkami Princezné a Superhrdinové :-)
Teraz sa viac zameriame na dúhu, lebo jednorožce nemôžu žiť bez dúhy a dúha bez jednorožcov. 
 
Samozrejme som ich mala málo a musela som ich skombinovať s tými vrstvenými. Nájdete ich TU.
Jednu dúhu som si vytvorila aj sama vďaka Diestress inks.
 
Nie je to až tak vidieť, ale celé pozadie som opečiatkovala s hviezdičkami a použila holografický embosovací prášok.
 
No a dúhu som dozdobila s Clear Wink of Stella a ešte som ozdobila aj roh ... proste sa trbliece všetko :-))
Avšak nemusí ísť vždy len o prvoplánovú dúhu. Môže to byť aj trošku sofistikovanejšie. V hlavnej úlohe opäť Distress Inks. 
 
Vytvorila som ešte niekoľko pohľadníc, avšak veci som použila aj na iných projektoch. Proste som musela vytvoriť jednu stránku v TN. Ten citát si to žiadal :- )
 
Keďže nechceme problém s autorskými právami, tak papier s koňmi som stiahla tu. Roh každého jednorožca je ozdobený s Nuvo White Blizzard, ktorý sme mali v prvom card kite. Roh sa proste MUSÍ trblietať.
 
Vidíme sa opäť o mesiac s ďalšou dávkou inšpirácie. Teším sa na vaše bláznenie s jednorožcami :-)

7 komentářů:

  1. Bozske, tlieskam a obdivujem fantaziu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-**** dakujem Lenka. si velmi mila. tvoj koment si velmi vazim. potesila si ma ♥♥♥

      Vymazat
  2. Je to paráda :) Má otázka z ní? Co s těmi přáníčky děláš? Opravdu je všechny někomu daruješ nebo i prodáváš dál? Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Peťka v prvom rade dakujem za pochvalu :-) ono to zacalo vsetko takto: ked som zacala tvorit z kitov pre PA, tak som mala pocit, ze 2 pohladnice su malo. Takisto ma to velmi bavi a pri kazdom kite mam nekonecno napadov, co este vytvorit, ako ten material vyuzit, ako kreativne vas na blogu inspirovat ... snazim sa aj posielat aj predavat ... ale pravdou je, ze mame doma nekonecnu zasobu pohladnic :-)))) v prvom rade sa tym nechcem stresovat, ja si totiz tvorenie velmi prevelmi uzivam ♥

      Vymazat
    2. kazdopadne moja ponuka je stale aktualna. ak chcete odo mna dostat pohladnicu, tak mi napiste adresu na nilla.crafts@gmail.com :-)

      Vymazat
  3. ó, krásné! A taky to tak mám, jak se v přáních rozjedu, tak nejdu zastavit, napadá mě tolik kombinací...teď zrovna už frčím ve vánočních....přáníčkům zdar!...a čo to je za ponuku? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. diky peti ♥ konecne niekto kto ma chape ♥ nasla som spriaznenu dusu, jupi :-)))) a ta ponuka je clean and simple ;-) - chces pohled, posli adresu ♥

      Vymazat

Pin It button on image hover