sobota 14. října 2017

MY LIFE KIT projekty

ALENA

Jana i Lea vám už své další projekty z podzimního My Life kitu ukázaly, a tak je řada na mně. Mám tu pro vás náš 39. týden, který se mi nakonec rozrostl na tři stránky. Nevím, co budu dělat až příjdou děti. 

Na první straně jsou převážně události z průběhu týdne a začátek soboty. Opět jsem kombinovala s extra kitem. Tohle byl totiž skvělý tah a já si užívám tolika sladěných ozdob. 



Druhá stránka už je komplet ze sobotní holčičí akce, kterou jsme si parádně užily a díky mému tričku skvěle ladí s kartičkami. A mimochodem, ty se Sisi roštím jsou prostě best of! 



Poslední, třetí stránka je z našeho nedělního houbaření. Teda, já víc fotila než houbařila, ale ono to nebylo na škodu, protože bych určite sbírala jen prašivky :-D. Fotky se mi moc líbily a neuměla jsem se některých vzdát. A podzimní stromy jsem si taky neodpustila. Přece když mám v albu jednu ryze jarní stránku, můžu mít jednu ryze podzimní.


 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover