úterý 16. ledna 2018

FREESTYLE - December Daily IVA

Adventní album 2017
IVA

Tak a je to tady…. Můj první článek tady na blogu. A ještě k tomu na téma Freestyle. Nejdříve mě zachvátila panika, protože jsem vůbec netušila, o čem bych měla psát. Pak jsem projela předchozí články a trochu se mi ulevilo. Zrovna jsme dokončovala naše adventní album, tak jsme se rozhodla vám ho tady ukázat.
 
Letos jsem se na Vánoce opravdu poctivě připravila a objednala si všechny vánoční kity: Page kit  , Extra kit, My life kit, Card kit, Vánoční kolekci  a navíc ještě kolekci Joyful od MME
 
Album jsem si letos vyráběla sama z nařezané krabice, ve které holky posílají zboží. Chtěla jsem rozměr 6x8 palců a žádné volné jsem už doma neměla (alba 6x8 najdete TU). Desky jsem pak potáhla kraftovým balícím papírem a ozdobila ho zbytky, co se doma našlo.
 
Tak si ho pojďte prohlédnout.
 
Na číslování stránek jsme použíla výseky ještě z loňského adventního kitu.
 

Snažila jsme se jednotlivé stránky proložit i jinými prvky. Tady třeba visačka.
 





Moc se mi líbí i prokládání vellumem. Tohle jsme už obdivovala u Janči B..
 


Tady jsem na vellum nalepila ještě vyřezaný stromeček a ozdobila ho červenými flitry, které byly taky kdysi v nějakém vánočním balíčku.
 
Další stránku jsem si ozdobila vyšitými stromečky, které si, podle té záplavy fotek na blogu, vyšilo hodně z vás.
 
Tady mi zbyla půlka tohoto krásného papíru, kde jsem si vystřihla světýlka a ozdobila obyčejnou bílou čtvrtku.
 



Kdy jindy než do vánočního alba si vytvořit fusem krásnou ozdobičku.
 



Pro označení dalšího dne jsem použila vellumovou kartičku z vánoční sady.



Na této dvoustraně jsem si vyrobila podkladový papír z těchto úžasných razítek z prosincového Card kitu. A inspirovala mě Valika v tomto článku.
 



Tady jsem si pohrála s vločkami a opět vellumová kartička.
 
Opět inspirace Jančou B. a na papír jsem si vyřezala „Štědrý den“.
 


 
Snad se vám album líbilo a budu se moc těšit na vaše alba, které můžete vkládat do naší facebookové skupiny a my se rady pokocháme tou krásou. 
 
Tvoření zdar!

8 komentářů:

  1. Teda, Ivo, to jsi si mákla! Parádní DD! :) Zlatá je nej! (o Vánocích ;) )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-D jj a byla soucasti vanocni sady,tak jsem musela.

      Vymazat
  2. Ivi fakt klobouk dolů máš to krásné, to bude podíváníčko za pár let, ty vzpomínky vám nikdo nevezme:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji...tak kvůli těm vzpomínkám si ty alba vsichni děláme 😉

      Vymazat
  3. Tolik super napadu v jednom albu, nahera fakt. Az jednou budu delat DD tak se necim urcite inspiruju

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover