čtvrtek 11. ledna 2018

Vánoce jako vyšité! OD VÁS!

VYŠÍVÁME VÁNOCE

Naše vánočně / novoroční akce s vyšíváním kartiček se vám líbila. A to tak moc, že jste vyšili skoro 70 kousků! A každý je úplně jiný, jak jinak. Víme, že jste si s tím daly spoustu práce, ale taky že vás to bavilo. Nemohli jsme si odpustit vložit ke každé fotce i komentáře majitelek. Protože některé opravdu stojí za to :)) No a že nekecáme... to se můžeš podívat tady:

ALENA K.
Tak i já mám své vyšité Vánoce.


ANDREA T.
Tak som sa odhodlala vyšívať aj ja. Originál kartičku som vyšila farbami podľa predlohy, lebo sa mi veľmi páčili a potom som si spravila ešte jednu vo farbách decembrového page kitu. Napriek počiatočným problémom sa mi vyšívanie zapáčilo a rozhodne plánujem zaradiť do albumu viac šitia. 


ANETA P.
Vánoční barvičky to moc nejsou, ale kartička příjde do alba December Daily, které dělám z loňského kitu.


ANNA B.
Všem kreativním ženám přeju krásné čarovné Vánoce :-)


BÁRA M.

Zdravím ,  Tak jsem to těsně nestihla, ale dětičky šly spát pozdě. Ale pochválit se Vám musím :D Je to na dlouhý příběh :) Každopádně jsem se bavila. Díky, Bára (pozn. akademická čtvrthodinka se nepočítá Baru, ještě ti to uznáváme)



DANA S.
Tak i já mám hotovo, ale byl to boj :-) Tři první pokusy skončily v koši a s tímhle taky nejsem úplně spokojená, ale další pokus nehrozí. Nebo alespoň v nejbližší době :-D 


DARINA J.
Můj příspěvek do vánoční soutěže.


EVA H.
Moje několikadenní práce. Mile ráda se vrátim opět ke stroji ;)


EVA J.
Ještě mám horkou jehlu. 


EVA K.
Trochu fialovo-růžové Vánoce, na poslední chvíli.


EVA KR.
Konečně i já posílám svou vyšitou kartičku. 
Vyšívání byla velká výzva, ale myslím, že na nějaký čas stačilo.  


GABRIELA U.


HANA S.


IRENA H.

IVA V.
Tak jsem se taky hecla a dneska to dodělala. 


IVANA Š.
Tak ja už mám tiež hotovo :) 
Nechala som sa inšpirovať farbami aktuálneho PAGE kitu. 
Holky dííki za tieto super výzvy ;)


JANA M.
Když s vypětím všech sil vyšijete stromečky a v nestřežené chvíli se jich zhostí vaše dvouleťačka.
Ale tak sdílím i tak, protože takový je život. 


JANA P.
To byla neskutečná zábava. Moc mě to bavilo. Holky super nápad! 


JANKA V. P.

Tak moje krížikové šitie (druhýkrát v živote...prvýkrát asi 2. ročník na zš )... Ja som nevedela ani ako sa správne "dierkuje" :D do každého krížika (1 a pol stromčeka) som spravila dierku 4x a dávala som si extra pozor, aby sa tie dierky nedotýkali :D Baby...dosť zle sa to potom šilo :D A musím povedať, že ma "naučila" vyšívať krížikmi moja svokra :D


JARKA F.
Moje vyšité stromčeky. ako ozdoby som použila priesvitné korálky. 
Stromček mávame zlatý a červený, tak som doladila aj kartičku :)


JARUŠKA M.
Ahoj děvčata snad stíhám poslat vyšitou kartičku, ikdyz teda jsem plivala krev. 



JITKA H.


JIŘINA D.
Taky mam hotovo :-)


JOHANA V.
Naposled jsem vyšívala, když mi bylo tak deset. A jsem fakt ráda, že jsem to zkusila znovu. Moc děkuji za tuhle výzvu (a že to pro mě výzva opravdu byla) !!! 


KAROLÍNA B.
Vyšito, ale byla to fuška.


KATEŘINA Č.
Tak jsem se také zapojila, byla to piplačka ale skvělý nápad, moc se mi to líbí! 


KATEŘINA H.


KATEŘINA K.
Pozdě ale přece jsem se o víkendu dostala k vyšití parádní stromečkové kartičky od vás a posílám svůj výtvor :-D .


KATEŘINA S.
Dostala  jsem dvě kartičky (jedna z mé objednávky a jedna od Ježíška), tak jsem vyšila obě.


KATEŘINA Z.

Díky za kartičku v balíčku, byl to super nápad... Nevyšívala jsem tolik let :), Tak jsem si kartičku vzala k pohádce a vyšívala jak divá... na jeden zátah, až mě ještě teď bolí ruka :)


 KATEŘINA M.
Mám teď takové nebarevné období, moje máma říká "pH neutrální" :) Kartičku hodlám šoupnout do December daily, a to mám 4x4, takže jsem ji musela maličko zkrátit - snad mi těch pár křížků holky odpustí :)


LENKA Č.
tak jsem se tedy hecla a stromečky vyšila komplet:) Byla to teda fuška, ale u posledního mě to i docela začínalo bavit.... Vyšívala jsem už tu špatnou stranu, abych nemusela párat to, co bylo, tak snad nebude vadit. 


LENKA H.
Holky, díky za výzvu, přišla jsem na to, že mě baví vyšívat!


LENKA K.
Posílám vyšité stromky do soutěže. Nakonec jsem z nich udělala přání. Byl to moc hezký nápad a vyšívání jsem si užila.


LENKA M.
U nás jsou už léta Vánoce v této barevné kombinaci...prostě stále sním o Vánocích bílých...


LENKA P.
Tak jsem se i já dokopala k tomu vyšívat. Díky Vám jsem konečně měla jak využít ty krásné bavlnky, co si schovávám už dlouho, a které si moje mamka koupila snad ještě před tím, než jsem se narodila (takže jim je určitě kolem 30 :) ). 

Sice nejsou stromečky vyšity tak pěkně větvičkově (a to jen proto, že jsem se u toho koukala na seriál a nesoustředila se, ale i tak myslím, že to nedopadlo tak zle :) ) Původně jsem je chtěla dát na přáníčko, ale pak jsem si to rozmyslela a bude součástí stránky do alba k letošním Vánocům.


LENKA V.
Na poslednu chvilu, ale predsa, posielam moje dielo. Dakujem za prijemny relax.


LEONA F.
Přidávám také svůj pokus o vyšívání a všem přeji krásný nový rok. 


ĽUBICA Š.
Tak dobojované, to bola fakt výzva,hned prvý pokus skončil v koši, pokazila som rovno dierkovanie, druhý pokus som chcela skončit po prvych 3 križikoch... jasný názov krížikové vyšívanie - sa mi pred polnocou už krížily oči. Zlatý stromček vyzerá akoby ho srnky obkúsali. Zlatá lurex niť sa motala a zaplietala ...I ❤️ PA učím sa trpezlivosti.


LUCIE M.
Ahoj holky, tak já už mám vyšito a jak jste na tom vy? 


LUCIE P.
Taky jsem to dala, těším se ještě, až si to vyšiju na 30´ papír, ale to až někde a někdy... :-) 


LUCIE S.
Úúúf, tak už i já mám zdárně hotovo Sice to byla práce na několik večerů, protože kluci marodí... ale na druhou stranu, mám hotovo vlastně díky nim. Když už musím sedět u postele (protože mají záhadný radar, který je vždy při mém pokusu o vzdálení probudí), tak s příjemným zpestřením... A co si budem povídat kombinace jehly, bavlnky, čtvrtky a čelovky  i tak trochu výzva :D  Bohužel zde ale platí "Dvakrát měř a jednou řež"...nepřečetla jsem si pořádně zadání a tak nemám stromečky zdcardlově, jak mělo být....snad holky prominou....


MAGDA
Ahoj holky, za pět minut dvanáct, klasika ale posílám! 


MARIE K.
Včera dorazila, tak jsem na to rovnou sedla... Schválně jsem ladila s vánočním kitem, přidám si ji ke svým December daily stránkám. Díky, holky, byla to fajn challenge! <3



MARKÉTA Š.
Do nového roku bez restů (ale teda dalo mi to zabrat... musela jsem podlepit, po pár stezích se mi to roztrhlo... :-D) 


MARTINA A.
Zdravím dámy mé  :) zasílám své vyšívání a přeji krásný nový rok 2018  :)



MARTINA P.
Nechtěla jsem tu kartičku nechat jen tak ležet. Došla jsem do švadlenky, koupila bavlnky a pustila se do vyšívání.


MILKA
Tak jsem je za dva krátké večery u vánočních filmů taky vyšila :-). Barvy jsem volila podle barev kolekce December Days od Pinkfresh Studio, s jejímiž částmi a Page Kitem mi kartička přišla v balíčku. Tak se mi zdálo, že to k sobě prostě nějak patří :-).


MIRKA B.
Tak jo, tak jsem to taky nejak zvladla :D Ale byla to paradni vyzva!


MIRKA K.
Stromky trošku jinak :) Vyšívání mě bavilo, je to příjemný (a pro mě neobvyklý) relax. Děkuji PA! :)


MIRKA P.


MONIKA P.
Vyšito a kartička poputuje do mého December Daily ...


PAVLA J.
Právě dovyšito. A zítra už opravdu vyžehlím 


PETRA B.
No tak jo. Víkendová výzva splněna :-)


PETRA H.
Byla to výzva. 


PETRA P.
Tak už mám také konečně hotovo a jehlu nechci dlouho vidět :-D Byla to fakt hodně velká výzva. V polovině jsem myslela, že se mi to rozpadne, jak už byl papír rozpíchaný a měkký.


PETRA PI.
Mno.. Neskutečně se za to stydím, ale když uz jsem to vyšila... Pro nedostatek času použity bavlnky ze zasoby z tvorby QB, ale byly moc silné a navíc nemám žádný normalní barvičky :D Variaci bych nazvala "hořící les"... No moc se mi nesmějte prosím, ja jsem jinak vážně docela šikovná :))


PETRA PR.
U nás letos frčí břízy tak proto ty barvy ;-) 


 PETRA V.
 To teda bylo, uff! A teď si dám od vyšívání nějakou dobu pauzu :-D 
Byla to opravdu velká výzva mé trpělivosti,  zato se v albu kartička krásně vyjímá :-)


RENATA Š.
Také jsem se tedy nechala zlákat.


SABINA P.
Vyšívala jsem asi potřetí v životě... Takže styl je úplně strašný... Ale barevně mi to ladí do December Daily, takže to tam frknu... Musíte tohle posílat častěji a já se zlepším.


ŠÁRKA V.
Mocný finiš :-) 

SOŇA V.
Tak i já už mám vyšito. A rovnou dvakrát ;-) Jednou přesně podle předlohy a podruhé v tónech prosincového Page kitu. Křížky jsem propíchala každý čtyřikrát a vůbec mi to nepřišlo divné :-D 


VENDULA Č.

Jak "vyšívá" malé pívo (aneb stromečky zavalené kupou sněhu)... Nikdy jsem nevyšívala, umím přišít leda knoflík (a to pak raději ty další ze strachu odpadnou, protože se na to nemůžou koukat). 
Zašla jsem do galanterie (kam, na to že nemám tyto schopnosti, tak moc ráda chodím ) a koupila si dvě bavlnky. V neděli jsem si říkala, že to už musím vyšít, vzala jsem jehlu a začala dirkatět. Při druhém křížku se mi dírky protrhaly (myšlenka: existují tenčí bavlnky...?) No nic, zkusila jsem to zvládnout u druhého stromečku (myšlenka 2: ten první poté nějak zakamufluji). Nastala stejná situace jako u prvního stromečku... Jdu si dát kafe, sakra vždyť umím resuscitovat, přece mě nezdolá nějaká bavlnka... Asi to odložím na pondělí.

V pondělí jsem se rozhodla vzít to nití... Jenomže, co ty proděravělé dírky, (TOP myšlenka č. 3!!!) "zalátala jsem to bělítkem"... -Vypadalo to strašně. Tak jsem stromečky podbarvila vodovkou, jo to nevypadalo zle... Vzala jsem nit a že to zvládnu... Hmm, nit je moc tenká, nejde v tom vidět a navíc jsem zjistila, že jsem si to vyvodovkovala úplně na jiném místě... Vzdávám to... V úterý přítel zapnul ("děsně") zábavný seriál (myšlenka č. 4, co provedu s těma stromečkama...) Takže jsem přivzala ještě na pomoc lepidlo a prostě tu zpropadenou bavlnku na to nalepila a abych zamaskovala to katastrofální dílo, tak jsem na to nalepila ještě kamínky... 

No a takhle skončil můj první a poslední pokus. já du ze sebe umýt lepidlo, i když možná tím přítelovi zalepím pusu, za to jak se mi směje. Bavlnka versus Vendy 1:0 (nadosmrti)


VLAĎKA P.
Můj dvanáctiletý syn: Mamíí, ty vyšíváš papír? A kdo to jako vymyslel? Já: no takové tvořivé holky, krása, že? On: A tys na to jako skočila?



VÍTĚŽ DNE V PAPERO AMO

A zbývá poslední věc! Kdo s námi bude trávit jeden den v Papero amo? 
Vylosovali jsme to! Gratulujeme a těšíme se ♥

13 komentářů:

  1. <3 To je teda vyšívací nálož! :D

    OdpovědětVymazat
  2. tak to byl nejlepsi napad tohle!

    OdpovědětVymazat
  3. gratuluji k vítězce, bylo to super :)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji Peťce a doufám,že si o tom potom přečtu u ní na blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Luci! No jasně, taková věc musí být řádně zdokumentována! :-)

      Vymazat
  5. Nene, holky, já mám druhé Vánoce!!! Na video koukám už popáté a fakt jsem to já :-D Mám ohromnou radost a už se MOOOOOC těším :-) :-) :-)

    OdpovědětVymazat
  6. paráda. so synom sme minule pozerali na instagrame aj na Facebooku, koľko sa asi tak povyšívalo a že naozaj dosť. keď mu ale ukážem tu celú tú krásnu kopu vyšitých kartičiek, určite bude až ústa otvárať :) super akcia a nádherné výsledky

    OdpovědětVymazat
  7. Tedaaa, tolik uzasnych vytvoru se seslo, to je neskutecne a kazdy je proste jiny a jedinecny.
    A vitezce moc gratuluji!!!
    Mirka Berešiková

    OdpovědětVymazat
  8. Gratulujem víťazke ! A toľko kräsnych kartičiek pohromade som už dávno nevidela, paráda 👍 kräsna inšpirácia, musím si to niekedy zopakovať.

    OdpovědětVymazat
  9. Dámy, moc gratuluji vsem! Super vykony ... ale to uz jsem psala na FB!
    Sefkam blahopreji k super akci a k skvelemu napadu s losovanim ... ;) A Pete proste gratului a zavidim! ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak tohle se vám povedlo, dostaly jste nás na stromečky!👍 Víc takových výzev, nejen na Vánoce! Díky, ❤ vítězce gratuluji!

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover