čtvrtek 8. února 2018

CARD KIT projekty - ADÉLA

Ahoj, už chystáš zamilovaná přáníčka na Valentýna? Aktuální card kit se k tomu skvěle hodí. Minule ti Valika ukázala (TADY), co vše můžeš vyrobit z kartonů a ozdob, které v kitu jsou. Já jsem využila i trochu materiálu z vlastních zásob a Bigshot k výrobě výřezů.

V poslední objednávce jsem měla tekuté enamelky Nuvodrops v černé, tyrkysové a růžové. Všechny barvy perfektně doplňují obsah kitu.


Z jedné čtvrtky jsem si vystřihla růže a lístky, do bílého základu vyřízla kolečko a nalepila kolem výřezu. Do vzniklého otvoru, resp. dovnitř přání jsem natiskla text ze skvělé razítkové sady, která je součástí kitu. Stačí přidat pár černých enamelových teček a je hotovo.


Ještě podepsat a můžeš je poslat své lásce.


Pro další inspiraci jsem si z kitu vybrala kartony a výseky v růžové a světletyrkysové barvě. Tato kombinace je nádherná!


Srdíčkové výseky jsem podlepila 3D páskou, je to detail, ale takové jemné zvýraznění prvku používám nejčastěji.


Prozatím jsem vytvořila těchto šest kousků a opravdu hodně materiálu mi ještě zbylo. Myslím, že tyto barevně sladěné jsou i hezkým dárkem. Jen převázat stuhou a dát někomu, kdo je zamilovaný.


  
Těšíme se, až nám ukážeš, co jsi z našeho kitu vyrobila.

5 komentářů:

  1. adelka mas to krasne ♥ nechapem ako je mozne ze doma este nemam tu dokonalu tyrkysovu farbu :D musim hned napravit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Vali! Já už ty kapky používám skoro všude a ta tyrkysova je krásná, i když zaschne ❤

      Vymazat
    2. ja ich mam tiez niekolko ale tato farba chybala. musime nabuduce vymenist skusenosti. ja som dost kriticka.

      Vymazat
  2. jůů Adi to je zase krásy, no a ty tekuté enamelky, přiznám se,že ještě ve sbírce nemám,ale asi po té růžové a tyrkysové hned šáhnu v eshopu,jjj. Vypadají moc krásně.

    OdpovědětVymazat
  3. Díky Ani! Když tyhle Nuvi drops byly před pár lety novinkou, koupila jsem si nějaké z řady "pearl" a to bylo celkem zklamání a výsledek mě nepřesvědčil. Ale tyhle jsou super a ty průhledné "jewel" taky :)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover