pondělí 16. dubna 2018

FREESTYLE - vyšívaný Project Life od LEY

Po dlouhé době jsem tady s článkem pro vás. Momentálně si dávám takovou DT pauzičku, páč času ubylo a nápadů a inspirace bohužel taky. Lepím stále, ale trochu víc pomaleji. Takže můj 41. týden, který vám dnes ukážu není zas až taková historie. Aktuálně jsem u 49. týdne.

Ale zpět k článku. Co jiného bych já mohla ukázat, než zase nějaké vyšívání v project life albu. Vyšívání mě hodně baví, ale už jsem nějak netušila, co bych si vyšila. Jednoho dne jsem měla trochu času, tak jsem zapátrala na Pinterestu a našla jsem spoustu vyšívací inspirace. Pokud se chcete inspirovat, tak tady má skromná vyšívací nástěnka.

Rozhodla jsem se, že použiju materiál z Page kitu z podzimu 2016, který už bohužel není v prodeji, a vybrala jsem si ze své zásoby barevně ladící bavlnky.


Křížky jsem chtěla malé a vyšívat zase na bílou čtvrtku, tak jsem zašla do papírnictví a koupila si klasický milimetrový papír. Ten jsem si nařezala přesně podle velikosti kartiček a nachystala si tužkou předlohy.


Pak jsem si vše předirkovala na čtvrtky, sladila bavlnky a vyšívala všude, kde se dalo.
 


Tady ještě pár detailů…






To je pro dnešek vše, děkuji za pozornost a někdy zase na přečtenou :-).

7 komentářů:

  1. Óóóó naprosto dokonalé.Super nápad s milimetrovým papírem.

    OdpovědětVymazat
  2. to je promyšlený do posledního detailu, super

    OdpovědětVymazat
  3. Leus, krasne provedeni, geometricke vzory = bozi napad. A ta fotkaaa ... 😍😍😍

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna dnes som si kúpila bavlnky, veľmi sa mi zapáčilo vyšívanie v PL, tu som sa inšpirovala :-)
    Ale toto je krása a tá vyšívacia nástenka tak to sú aké veci !

    OdpovědětVymazat
  5. milimetrovy papier a kto iny ako Leuska ♥ si dokonala. chybas velmi. mas to krasne. tesim sa s tebou :-*****

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover