sobota 19. května 2018

PAGE KIT projekty - VALIKA

Prajem vám všetkým krásny deň,  
dnes vám predstavím moje výtvory z kontroverzného aktuálneho Page kitu, ktorý v skutočnosti vôbec nie je taký šialený a ani taký pestrý ako sa vám na prvý pohľad môže zdať :-)
Začnem krátkym predslovom. Ako náhle sme vedeli čo bude obsahovať májový page kit, tak sa v DT spustila lavína vzbury a rebélie. Najviac vystrašená bola Janička V, ktorá mala ako stále najkrajšie veci... rovnako vystrašené boli aj Janka S a aj Annie aké nádherné projekty nám predviedli. Obdivovala som všetky :-* Moja obľúbená hláška bola: Ten dizajnér byl snad zjetej !!! Pštrosy, mačky, jednorožce v jedné kolekci ... ???!!! :-))))) Nebudem klamať. Povedala som si, že mám šťastie, že nie som v page tíme. Ale potom som dostala prekvapenie od Aničky - tento kit. Keď som ho otvorila, tak som bola veľmi prekvapená. Fotky a moje prvé zdanie nezodpovedá realite: 
 
 - samé hnedé papiere. viete o mojom vzťahu k hnedej číže no comment 
- farby dúhy úplne vybľuté ... rozumej sú pastelové a bude sa s nimi dobre robiť- žiadna hot neon pink, ako sa mi to zdalo z fotiek 
- jeden biely papier s krásnymi domčekmi 
- pretrvávajúci problém, že sa mi vždy páčia obe strany na tom istom 1 papieri a potom je to veľké čarovanie. 
 - samozrejme krásne jednorožce. tie sú najlepšie o tom niet pochýb. avšak aj tu vyvstala otázka. podľa Ali a SISI sú to kočkorožce... aspoň dúfam, že som to napísala správne. Podľa mňa sú to klasické jednorožce. Ako to vidíte vy ? :-)  
 
Nakoniec som vlastne bola dosť sklamaná, tento kit vôbec nie je šialený. Čo ma však neprekvapilo bol fakt, že sa mi s ním robilo skvelo - čo však nie je žiadna novinka v prípade PA kitov, ktoré sú krásne vyskladané.
 
Papier s malými štvorcami som nastrihala a poputuje do môjho diára. Ako krásna pripomienka krásneho mája
 

Najviac ma zaujal papier, ktorý pravdepodobne väčšina tvoriliek nevyužije. Jedna strana je tvorená krásnym štvorcovým vzorom, ktorý je skvelý ako podklad na stránky. Druhá strana je výrazná a farebná, avšak všetko sa dá skrotiť. Veľké vzory si vyžadujú veľa priestoru, ktorý som im poskytla v mojom TN . 
 
Pasoval aj na pohľadnicu
 
Pri tak výraznom vzore toho veľa nepotrebujete 
 
Pastelová dúha mi pasovala ku krásnemu dňu, ktorý sme spolu strávili na workshope s PA
 
A jednorožec vykukol :-) 
 
aj malý zhluk som vytvorila
 
Čo je však neuveriteľné, tak všetky kvietky som vystrihla z opačnej strany toho istého papiera. Formát som zvolila 8,5 x 11 inch.
 
Vytvorila som ešte jeden layout. Okamžite som vedela, ktorú fotku naňho použijem.

Opäť som musela pridať aspoň trošku z jednorožca, pretože inak by to bola úplná nuda :-))) Kit by sa mi zameraním alebo farebnosťou hodil k môjmu plánovanému albumu o našom domčeku. Budem musieť dokúpiť zopár papierov. takže pokiaľ reštaurujete, prerábate, kupujete ... tak tento kit je aj pre vás :-)

Neviem sa dočkať vašich výtvorov z tohto skvelého kitu.  
Krásny zvyšok dňa prajem

8 komentářů:

  1. Valiii! Si bohyňa! Som hotová z toho, čo všetko si s papiermi a celým kitom dokázala, si najlepšia! Wow! :) Kam sa hrabem.
    P.S. To, že petrolejový papier s ružami využiješ na nádhernú pohľadnicu, mi bolo jasné. Všetko ostatné je nádherné prekapenie. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janka pekne ta prosim neprehanaj :))) dakujem za krasne slova, ktore ma velmi potesili :-*

      Vymazat
  2. Vali,to je naprosto famózní. No kdyz jsem videla ten kit,tak jsem byla ráda,že patřím do jiné skupiny 😂 ale podle všech těch stránek,co uz jste vytvorily,je to uzasny balicek s krasnym materialem.Pecka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivik dakujem. Mas pravdu tento kit je naozaj skvely. Nechcem naliehat ale myslimsi ze by sa ti velmi hodil :-)

      Vymazat
  3. Vali, geniální! Zase úplně jiná stránka téhož kitu... <3
    A jinak ten modrý papír s velkýma červenýma kytkama, tak přesně na ten jsem koukala taky, na první pohled mě zaujal nejvíc :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dakujem :-) ty si majster v pouzivani vyraznych a farebnych vzorovanych papierov. Uz sa tesim na tvoje projekty. Urcite to bude jedna pecka za druhou

      Vymazat
  4. Vali jsi neskutecnaa, nemám slov!!! To pránickoo je krasne!!! Vycuhující jednorozci top a ta zelená stránka se stromecky aach tam musí být krasne. Ji a taky klobouk dolu za použití duhovky, měla jsem ji taky v merku, ale proste jsem nic kloudneho nevymyslela☺️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anicka ty si neskutocne zlata. Velmi sa tesim ze sa ti moje projekty pacia a mohla som ta inspirovat. Dakujem :-* znamena to pre mna vela lebo ja sa vzdy hanbim prezentovat sa pred vami so scrapbookingom. Vy ste vsetky uzasne a ja sa stale citim ako trapny zaciatocnik. Naozaj dakujem :-)

      Vymazat

Pin It button on image hover